18 липня 2025, 10:09
"Поки діти відпочивають на літніх канікулах, в українських виробників шкільних автобусів - найгарячіша пора. Десятки автобусів постачаються у всі куточки країни за фінансової підтримки держави та міжнародних донорів, - зазначає заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський. Ось новини лише за останній місяць:
начальник Київської обласної військової адміністрації передав ключі від семи нових шкільних автобусів громадам області;
громади Дніпропетровської області отримали 10 шкільних автобусів. Ця партія - для гімназій та ліцеїв Дніпровського, Криворізького, Кам’янського, Нікопольського та Самарівського районів;
Сумська ОВА підписала контракт на закупівлю 15 шкільних автобусів виробництва Черкаського автозаводу;
керівництво Полтавської ОВА передало шість шкільних автобусів для Білоцерківської, Глобинської, Гребінківської, Зіньківської, Решетилівської та Хорольської громад. Загалом цього року школи області отримають 35 новеньких автобусів;
для громад Волинської області передали 7 нових шкільних автобусів. Йдеться про Ковельську, Шацьку, Затурцівську, Колківську, Ківерцівську, Любешівську та Вишнівську громади. Довезення школярів та працівників шкіл Волині наразі забезпечене на 95%;
громади Миколаївської області отримали 12 шкільних автобусів українського виробництва за підтримки Європейського Союзу в рамках Ukraine Facility.
Для трьох заводів, на яких виробляють шкільні автобуси, ці замовлення в умовах війни є рятівними. Підприємства у Черкасах, Чернігові та Запоріжжі завдяки програмі «Шкільний автобус» можуть планувати виробництво принаймні на рік наперед. Для наших обставин це вже велика розкіш.
На сьогоднішній день «Шкільний автобус» - одна з важливих програм політики розвитку українських виробників «Зроблено в Україні». Кожний автозавод дає роботу не тільки сотням своїх працівників, а й десяткам підприємств-підрядників.
Чи могла держава усунутись від сприяння автозаводам та іншим промисловим виробникам, щоб не заважати працювати «невидимій руці ринку»? Могла, але не мала права.
У найважчі часи держава має бути поруч з бізнесом."