«Головний сенс запровадження компенсації 15% вартості продукції українського машинобудування для приватних замовників - зробити нову українську техніку більш вигідною для замовника, ніж дешеві китайські, турецькі та б/у аналоги, - зазначає заступник Голови Комітету Дмитро Кисилевський, коментуючи прийняття відповідної постанови Уряду.
Формуємо додатковий попит на українські товари.
Компенсація вартості поширюватиметься на комунальну та спецтехніку, ліфти, енергетичне обладнання та громадський транспорт українського виробництва. В усіх цих галузях Україна представлена потужними виробниками, які в умовах війни продемонстрували здатність забезпечувати належні якість та сервіс. Для участі в програмі потрібно мати рівень локалізації не менше 40%.
Зменшувати залежність від імпортної продукції життєво важливо для нашої держави. За 2,5 роки воєнного стану ми в цьому переконувались не раз.
Кошти, які держава витратить на програму компенсації виробництва української техніки, вже незабаром повернуться гідними робочими місцями та додатковими податками до державного та місцевих бюджетів. Адже до 40% вартості купленого українського товару повертається податками в бюджети різних рівнів.
Рішення Уряду - частина ширшої програми розвитку українського машинобудування, яка включає в себе локалізацію в публічних закупівлях, компенсацію 25% вартості аграрної техніки, програму «шкільний автобус» і каталог української техніки для громад. Ця та інші програми розвитку виробників об’єднані політикою Зроблено в Україні.»