В ньому немає жодної російської деталі. Українських – понад 50%. Двигуни розробки Івенко-Прогрес, виробництва Мотор Січі. Система електронного керування літаком, система керування механізацією крила – Антонов, НТК Екран, ФЕД та ХАКБ. Основні стійки шасі – Південмаш. Загалом більше 30 українських підприємств виготовили 177 компонентів цього літака. Велика радість дивитись, як оживають такі підприємства.
Це приклад того, як має працювати розумна державна промислова політика: збройні сили замовили українські літаки у Антонова. Авіабудівники розмістили замовлення на велику кількість компонентів і розробок. Працюють українські інженери і робітники по всій країни. Отримують зарплати, вдосконалюють технології, підприємства оновлюють парк обладнання, міста отримують податки.
Комітет економічного розвитку працює і робить усе, щоб таких подій ставало більше: космічна програма, ракетна програма, локалізація в публічних закупівлях, індустріальні парки, експортно-кредитне агентство та багато іншого. Всі ці кроки направлені на те, щоб українські промислові підприємства працювали, а українські громадяни мали достойну роботу в своїй країні.