Заступник Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський розповідає про зразковий приклад ефективної державної програми підтримки попиту на продукцію українського машинобудування в умовах війни - програма «Шкільний автобус».

«Все більше державних програм мають чіткий акцент на підтримці власного високотехнологічного виробництва. Варто згадати й збільшення ліміту кредитів 5−7−9 для переробної промисловості до 150 млн грн, і гранти на переробку, і вперше передбачена бюджетна стаття на розвиток інфраструктури індустріальних парків. Ці та інші ініціативи з розвитку українських виробників об'єднані політикою «Зроблено в Україні».

Одним з ефективних проєктів державної підтримки промисловості в умовах війни стала програма «Шкільний автобус», яка реалізується в кооперації громад і Міністерства освіти та науки України, Міністерства економіки України.

За минулий рік завдяки цій державній програмі українські підприємства випустили майже 500 автобусів. «Черкаський автобус», луцький «Богдан», запорізький «ЗАЗ» та чернігівський «Еталон» дали роботу сотням підприємств-підрядників по всій країні. Це надзвичайно важливо саме зараз, коли працююче промислове підприємство у місті - своєрідний барометр для людей. Завод працює - життя продовжується попри обстріли й повітряні тривоги.

«Шкільний автобус» - зразковий приклад ефективної державної програми підтримки попиту на продукцію українського машинобудування в умовах війни. Важливе в ній не лише те, що діти з віддалених населених пунктів отримують можливість дістатися школи. Це ще й десятки тисяч робочих місць для українців, які мають стабільну роботу, зарплату і віру у завтрашній день.
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

26 квітня 2024 10:30
25 квітня 2024 13:27
25 квітня 2024 09:51
24 квітня 2024 10:20
23 квітня 2024 11:40
22 квітня 2024 11:36
20 квітня 2024 10:11
19 квітня 2024 13:19
19 квітня 2024 10:01
18 квітня 2024 12:18